Fandom

GTA Svenska

911

450sidor på
denna wiki
Add New Page
Diskutera0 Share

911 är numret till Liberty Citys räddningstjänst. Numret kan ringas om Du som spelare behöver assistans i form av polis, ambulans eller brandkår. Gör då så här: Tryck uppåtpilen (^) två gånger tillsdess att alla knappar är fullt synliga. Använd sedan pilarna (<,>,^,v) för att välja numret "911" gå sedan med markören till den gröna luren för att ringa upp. Följ sedan den automatiska operatörens instruktioner; tryck 1 för polis, tryck 2 för ambulans, tryck 3 för brandkår.

Dialog Redigera

Automatisk operatör: Hej. Du är framme hos Liberty Citys räddningstjänst. Använd Din telefons knappar för att välja vilken specifik service Du behöver. Tryck ett för polis, tryck två för ambulans, tryck tre för brandkåren.

Polisen Redigera

Operatör: Hallå, det här är LCPD. Vart vill Du att vi skickar en polisman?

Niko: *Namn på grannskap*

Operatör: En LCPD-polis kommer att vara där snart, herrn.

Under uppdrag så går det inte att få någon polisassistans, då låter det så här:

Operatör: Jag är ledsen. Men alla våra polismän ar just nu upptagna med att fylla i talonger och ta hand om pappersarbete. Var vänlig försök igen snart.

Ambulansen Redigera

Operatör: Hallå! Du är framme hos MS Paramedics (LS Paramedics egentligen). I vilket område är din medicinska nödsituation?

Niko: *Grannskapsnamn*

Operatör: Vi skickar en sjukvårdare med baskunskaper så snart som vi kan, herrn. Stanna där Du är och var vänlig ha ditt försäkringsbevis eller kreditkort redo.

Brandkår Redigera

Operatör: Hallå! Det här är FDLC. Vart behöver Du assistans?

Niko: *Grannskapsnamn*

Operatör: Vi skickar ut en brandbil till Dig genast. Stanna där Du är och var vänligen införstådd med att FDLC inte tar något som helst ansvar för skada på egendom.

Slumpartad wiki